Dela nyhet
Uppdatering Kansliet
16 maj, 19:44 0 kommentarer

Vad händer nu med Kansliet?
Som de flesta av er vet är vi för tillfället utan kanslist och detta innebär en del förändringar på kansliet. Styrelsen ser just nu över olika lösningar på kort sikt - och vi hoppas att kunna presentera en långsiktig lösning för kansliet inom kort.
Vilka är de kortsiktiga förändringarna?
Kansliansvaret kommer att fördelas mellan styrelsens medlemmar. Jag (Simon) kommer att ansvara för arbetsfördelningen inom styrelsen.
Vår Kanslitelefon kommer under större delen av tiden att gå direkt till en telefonsvarare som kommer att be den som ringer att ta kontakt via e-post.
Det Ekonomiföretag vi anlitar för vår bokföring kommer att hjälpa med extra uppgifter som in och utbetalningar, fakturor mm
Vi ber dig visa lite extra tålamod under denna övergångsperiod då saker och ting kan ta lite längre tid än vad de brukar.
Har du frågor, funderingar eller till och med ett förslag om kanslisttjänsten så hör självklart av
dig till oss.
EKF - vi växer tillsammans!
Kommentarer