Dela nyhet
Viktigt uppdatering!
21 jul 2022 0 kommentarer
Hej alla EKF’are!
På grund av oförutsedda omständigheter kommer vi inte få hjälp med kafé och grill den 27e augusti. Det betyder att vi tillsammans måste hjälpas åt som den kamratförening vi är för att skapa en fantastisk dag för alla!
300 medlemmar har anmält sig via anmälningsformuläret som finns i senaste nyhetsuppdateringen. Vi skulle vara tacksamma om ni som inte har svarat gör det så snart som möjligt så att vi kan få en uppfattning om hur många som kommer. Vi vet också att cirka 100 personer kommer att delta från andra klubbar, inbjudna VIP:s eller samarbetsparters. Vi beräknar att vara allt från 500 till 1000 personer under dagen.
Vi behöver därav hjälp med att bemanna kafé och grill. Varje lag behöver delta med 6 föräldrar/spelare enligt schema nedan. Er Lagledare / Huvudtränare kommer att samordna laget. Ni kommer självklart få vägledning och hjälp på plats 😊
Det är 1 timme per lag som bemannar som ni ser – så insatsen är liten – men tillsammans kan vi göra något stort! 😊
Tid |
Grillen |
Kafé |
08-09 (Förberedelsetimme) |
P2008 |
F2010 |
09-10 |
F2011 |
P2009 & P2016 |
10-11 |
P2010 |
F2012 |
11-12 |
F2013 |
P2011 |
12-13 |
P2012 |
F2014/F2016 |
13-14 |
Rugby |
Rugby |
14-15 |
F2015 |
P2013 |
15-16 (Städningstimme) |
U17 & U18 |
P2014 |
All planering till trots finns det fortfarande vissa saker vi behöver hjälp med till jubileumsdagen. Nedan är en lista med saker som vi ännu saknar ”täckning” för. Och inom parentes ser ni vad vi estimera kostnaden till om det ska betalas.
Så antingen har du en gömma i ditt garage eller på ditt arbete med saker som vi kanske kan få låna. Eller så kanske du som privatperson eller via din arbetsgivare/ditt företag kan tänkas sponsra för att föreningens ekonomi inte ska behöva bära kostnaden kommer det att uppskattas enormt.
(Självklart kommer våra sponsorer få synas för att alla ska veta vem som sponsrat oss som tack för hjälpen).
OBS - Uppdaterad 1 augusti 2022
- PA-system med mikrofon (Hyra ca. 1000kr)
- Trycksaker - Vi kommer att behöva hjälp med att skriva ut prislistor, scheman, affischer och allmän information i A3-format. Vi skulle också vilja skriva ut VIP-brickor och laminera dessa.
- 100 x nyckel band med plastficka som vi vill använda till våra samarbetspartners/VIP gäster. Helt ok med ert företags logo på bandet! (ca. 1500 kr)
- 30 x flak blandade läsk/loka crush mm (4000kr)
- 300 x Festis/Mer (3000kr)
- 1 x Nicks snackbox (700kr)
- 1 x kartonger äpplen (12–18 kilo kartong) (400kr)
- 2 x kartonger banan (18 kilo kartong) (700kr)
- Bakverk/Bullar/Rawbars (2000kr)
- 10 x 10kg påsar briketter & 6 x flaskor tändvätska (1200kr)
- 50 x Vegetariska/vegan korv/hamburgare (ca.500kr)
- 1000 x korvbröd (1500kr)
- 1 x 1,5kg rostad lök (105kr)
- 2000 x Servetter (450kr)
- 2000 x takeaway papper till hamburgare/korv (900kr)
Listan kommer att hållas uppdaterad här
Här hitta ni dagens samarbetspartners
Här hitta ni tidsprogram för dagen
Självklart är det bara att hör av dig om det finns frågor!
Kommentarer